Hva er det egentlig som gjør at vi velger å like selskaper og brands i sosiale medier? Og hvordan utvikler man gode idéer som kan brukes på tvers av kanaler?
På dette frokostseminaret vil vi lære deg å komme opp med smarte små og store idéer som du kan utføre med digital sosial intelligens.

Å lykkes med idéer

Nils Petter Nordskar

Nordskar er aktuell med boken “Tusen og enda en natt, om å lykkes med idéer” som er en underholdene bok om en levende kreativ legende i Norge. Han har bygd opp flere av de mest suksessfulle kreative miljøene og vunnet det som er av priser. Nils Petter Nordskar er også kjent som en av de beste foredragsholderene i bransjen og man vet aldri helt hva som kommer til å skje når han tar ordet. I sitt foredrag inspirerer han alle til å se på seg selv som kreativ.

 

Digital sosial intelligens

Ingvild Moen og Fredrik Østbye, OMG AS

Ingvild & Fredrik var noen av de av de første i Norge som begynte med ghostwriting i sosiale medier. De har over tid og gjennom erfaring skaffet seg dybdekunnskap om hva som fungerer og hva som ikke fungerer når man skriver og lager idéer for sosiale medier. De er spesielt opptatt av digital sosial intelligens og vil gå nærmere inn på hva dette egentlig vil si.

Last ned presentasjonene:

Intro + Nils Petter Nordskar – Å lykkes med idéer

Ingvild Moen & Fredrik Østbye – Digital sosial intelligens

Neste frokostseminar holdes 16.01.2013. God jul!