Er du rigget for 2016?

Mange har sikkert vært litt på hæla en fredags ettermiddag og tenkt at ”nå må jeg få ut noe før helgen”. Det finnes måter å unngå dette på. Ved å planlegge, systematisere og utnytte interne ressurser kan man slippe følelsen av alltid å være på etterskudd, og faktisk ligge i forkant. Vi lærer deg smarte triks og gode rutiner for å profesjonalisere din aktivitet på Facebook.

Kurset passer for deg som jobber med Facebook som markedsføringskanal, og har behov for å ta det til neste nivå.

    1. Hvem snakker vi til?
      Hvilket språk skal vi tiltale våre følgere med? Hvordan sørger vi for at vi unngår å bli masete, eller kjedelige? Hvordan defineres bedriftens sosiale profil?
    1. Innholdsplan
      Sorter og systematiser hva du vil si. Finnes det en måte å ferdigstille innhold på lenge før det skal ut? Tenk ukeblad.
    1. Døgnet
      Hvilket modus er dine følgere i når de mottar budskapet ditt? Se for deg 24 timer i dine følgeres liv.
    1. Innhold
      Det første du må tenke på er hva du vil oppnå med det du legger ut. Er det trafikk til nettside, er det innhenting av samtykker for e-post, eller er det engasjement rundt en produktlansering?
    1. Kanaler
      Husk at dine sosiale kanaler ikke står alene. Sørg for å la Facebook være en del av helheten, men tenk kanalspesifikt, og tilpass innholdet etter kanal.
    1. Målretting
      Promoter postene dine for å være sikker på å nå de som teller. Ved å sette noen få kroner på et innlegg får du muligheten til å styre det dit du vil.

Hvor og når?

Dato: 10. desember 2015 fra klokken 12:30.
Sted: Kurset avholdes hos OMG i Wergelandsveien 1, 0167 Oslo.

Pris:

1 900,-
*Påmelding er bindende

Kursleder er seniorrådgiver Kristian Mehlum Lie