Adecco

OMG hjelper Norges største bemannings- og rekrutteringsselskap med markedsføring i søkemotorer.

Adecco

Adecco

Adecco er Norges største bemanningsselskap med over 100 avdelinger og kontorer, og over 8000 medarbeidere i jobb hver dag.

OMG har jobbet med Adecco siden 2011. Fokuset har vært tydelig på kontinuerlig å forbedre resultater og alt av aktiviteter blir gjenomført med tydelige målsetninger. OMG har stått for Google AdWords, Facebook annonsering, remarketing, Google Analytics og optimalisering av landingssider. Resultater måles på tvers av kanaler og budsjetter allokeres deretter.

Dette er hva kunden selv sier:

Etter at vi valgte å endre leverandør for google adwords annonsering til OMG har vi opplevd en formidabel vekst i både trafikk og konverteringer fra Google AdWords. Dette er en vekst som vi ikke kan være noe annet enn meget fornøyd med. OMG følger tett med og er flinke på å gi oss tilbakemeldinger på det de mener vi bør endre på våre hjemmesider for å få optimaliserte søk. Vi er meget fornøyd med samarbeidet og det er en fryd å jobbe med en profesjonell aktør som OMG.

Silje Valseth, Leder digitale medier, Adecco

Dagens Næringsliv

OMG er involvert i hele CRM-strategien til Dagens Næringsliv.

Dagens Næringsliv

Dagens Næringsliv

For å gjøre det mer attraktivt å abonnere på Dagens Næringsliv ville de gi et større incentiv. Vi har hjulpet dem med å sette opp DN Fordel som gir abonnenter tilbud og rabatter.

Vi har vært involvert i hele prosessen med å utvikle CRM-strategien, konseptet og grafisk utforming av blant annet nettsiden, e-post nyhetsbrev, annonser og logo.

DN har også behov for en helhetlig strategi på CRM for å sikre nye og beholde eksisterende abonnenter samt å øke løssalget. Vi har ledet prosessen gjennom fase 1 som er en del av en større strategi som skal implementeres over flere år. Dette har vært et stort prosjekt med mange delaktiviteter og innsalg til partnere.

DN Fordel ble lansert den 13. juni 2013.

Elkjøp

Den harde konkurransen i elektromarkedet gjør det krevende å tiltrekke og beholde kunder. Elkjøps plan om å bli klodens mest kundeorienterte retailer blir derfor ekstra ambisiøs.

Elkjøp

De har satt i gang et massivt CRM-prosjekt som involverer alle deres 270 varehus i Norden og flere millioner kunder. Vi gjør løpende analyse av deres CRM-aktiviteter, vi gjør segmentering og tilpassing av innhold slik at kundene får relevant informasjon. Vi produserer også innhold for nettsider og kundekommunikasjon.

Vi har som målsetning å bli verdens mest kundeorienterte retailer, dette krever mye av oss og våre samarbeidspartnere. Vi har etter hvert fått et bredt og godt samarbeide med OMG. I tillegg opplever vi de som svært kundeorienterte, og det setter vi stor pris på.

Atle Kirkeby Head of CRM and Customer Intelligence, Elkjøp Nordic

Music Angel Friendz

OMG jobber med Music Angel Friendz sin tilstedeværelse i sosiale medier.

Music Angel Friendz

Music Angel Friendz

OMG har økt høyttalerne Music Angel Friendz sin tilhengerskare på Facebook fra knappe 1000 til 13 700. På denne siden har det blitt skapt et community av lojale og engasjerte fans. Music Angel Friendz har også blitt tatt ut på andre sosiale plattformer som Snapchat, hvor brukerne har fått et enda tettere og personlig bånd med merkevaren.

Strømmen Storsenter

OMG drifter Facebook-sidene til Strømmen Storsenter.

Strømmen Storsenter

Strømmen Storsenter

Strømmen Storsenter er Norges største kjøpesenter. OMG har driftet Facebook-sidene til Strømmen Storsenter fra oppstarten.
I tillegg til å drifte Facebook-siden deres har vi gitt råd på hvordan integrere sosiale medier i den totale mediemiksen.

Sønnak

OMG hjelper Sønnak og Exide Technologies med både betalt og organisk synlighet i søkemotorer.

Sønnak

Sønnak

OMG har jobbet med både betalt annonsering og søkemotoroptimalisering for å sikre Exide Technologies og merket Sønnak økt synlighet i søkemotorene. Vi har fokusert på deres kjerneområder innenfor batteriteknologi og oppnådd svært gode resultater. Blant annet har vi økt den organiske non-brand-trafikken med tilnærmet 150%.

sønnak

I 2012 inngikk vi en avtale med OMG om både AdWords-annonsering og søkemotoroptimalisering av nettsidene våre. Vi har hatt stor økning av antall treff og synlighet på våre nettsider, noe som vi er kjempefornøyde med. OMG har flinke konsulenter som leverer det de lover og følger opp kunden på en god måte. De har høy kompentanse og er gode problemløsere. I tillegg har OMG gratis frokostseminarer 1 gang i mnd som gir oss som kunde ytterligere kompetanse på deres fagområder.

Lillian Pedersen, Markedskoordinator, Exide Techonolgies AS

TGI Fridays

OMG har sammen med TGI Fridays utformet et lojalitetsprogram for deres kunder.

TGI Fridays

TGI Fridays

Vi har utviklet gjesteklubben Friend of Fridays hvor medlemmer får gode tilbud, nyhetsbrev og bursdagshilsen med når de feirer i en av deres restauranter.

Vi har ledet hele prosessen med konseptutvikling, grafisk utforming og oppsett av den tekniske løsningen.

De som ønsker å bli med i Friend of Fridays fyller ut et skjema på nettsidene eller Facebooksidene til TGI Fridays og får deretter et velkomsttilbud. Vel inne som medlem får de tilsendt tilbud og nyheter som er segmentert og en hilsen på bursdagen sin. Alt blir sendt automatisk.

Gå til friends.fridays.no for å registrere deg.

Top Temp Bemanning

OMG har ansvaret for å drifte Top Temp sine Facebook-sider.

Top Temp Bemanning

Top Temp Bemanning

OMG har tidligere driftet Top Temp sin Facebook-side. Det siste halvannet året har vi stått for annonsering av innhold på Facebook og Linkedin – både for Top Temp og Amesto. Top Temp har fått inn mange nye CV-er på grunn av Facebook-siden, det strategiske annonseringsarbeidet har gitt gode resultater og Top Temp som er et mellomstort bemanningsbyrå, konkurrerer på samme nivå med de største bemanningsbyråene på Facebook. Amesto har økt synligheten og trafikken til nettsidene betraktelig.