Frokostseminaret er nå fulltegnet, men dersom du ønsker å stå på venteliste kan du sende en mail til frokostseminar@omg.no

 

Hans A. Borgen er partner i OMG og har lang erfaring med markedsføring i digitale medier og multikanale kampanjer. Han vil si noe om hva som skal til for å lykkes med bruk av sosiale medier i bedriftsmarkedet og hvilken rolle sosiale medier spiller i kanalbruken i B2B.

I Norge er det nå over 1,8 millioner medlemmer på LinkedIn, og det vokser stadig. Hvordan kan norske bedrifter optimalisere sin tilstedeværelse på LinkedIn og hvordan kan kanalen fungere for leads-generering?

Tina Rødahl fra AdColony er ansvarlig for LinkedIn Marketing Solutions i Norge. Hun har lang erfaring fra teknologi- og mediebransjen og brenner for at kommunikasjon og løsninger spisses på brukernes premisser. Tina vil snakke litt om hvordan bedrifter oppnår suksess på LinkedIn samt gi 6 tips i dette arbeidet.

AdColony er datterselskap av Otello Corporation (tidligere Opera Software) og er eneste LinkedIn Marketing Solutions partner i Norge, Sverige, Danmark og Tyrkia.

Trine Kolbjørnsen er digital markedssjef i Amesto AccountHouse og er ansvarlig for markedsstrategi og uttak i alle kanaler, inkludert de sosiale. Trine har jobbet med sosiale medier og digital markedsføring i en årrekke. Hun har hele veien hatt et særlig fokus på å bruke sosiale medier til å oppnå mål, om det er leadsgenerering,  merkevarebygging eller for å kommunisere tydelige budskap. Hun vil snakke om hvordan man bruker SoMe til å nå mål, og viktigheten av å få organisasjonen til å delta i sosiale medier for  å nå de satte målene.